Konsept Nasıl Oluşturulur?

Bir ürün ya da hizmeti hayal etmek ve bu hayali hedef kitleye en doğru şekilde aktarabilmek için konsept yazımının inceliklerini bilmek gerekir. Pazarlama iletişimi profesyonelleri, bir markanın stratejik iletişim rotalarının test edilmesinden yeni ürün ya da hizmet tekliflerinin tasdiklenmesine (validation) kadar birçok farklı noktada konseptlere ihtiyaç duyarlar. Doğru şekilde artiküle edilmemiş bir konsept, aslında geçerli olan bir ürün ya da hizmet teklifinin hedef kitle tarafından reddedilmesine sebep olabilir. Bu nedenle konsept hazırlamak teknik bir bilgi ve beceri gerektirir. Bu eğitimde katılımcılara, gerçek hayat örnekleri üzerinden konsept yazım teknikleri aktarılacaktır.

Konuşmacı ve Eğitmenler

Berkant Avcı
Medina Turgul DDB, Marka Stratejisti
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Moderatör
  • Workshop