Marka Amacı Nasıl Belirlenir?

2009 yılında, TED Talks’ta, Simon Sinek’in “How Great Leaders Inspire Action” adlı konuşmasıyla pazarlama dünyasına duyurduğu The Golden Circle modeli, son 15 yıldır pazarlama iletişimini şekillendiren yaklaşımların başında geliyor. 2010’ların sonuna doğru altın çağını yaşayan marka amacı, son birkaç yıldır farklı yönlerden eleştirilse de bugün hala geçerliğini koruyor. Bu eğitimde, marka amacı kavramına dair tüm bakış açıları masaya yatırılarak sürdürülebilir bir marka amacı oluşturmanın inceliklerinden bahsedilecektir. Sadece küresel vaka çalışmalarıyla sınırlı kalmayıp Türkiye’den gerçek hayat örneklerine yer verilecek bu eğitimde katılımcılar, yönetiminden sorumlu oldukları markaların marka amacını belirlemenin ya da var olan marka amacını yeniden ele almanın ilk adımını atacaklar.

Bu eğitim, talep üzerine, katılımcının kendi amacını tespit etmesi ve böylece kişisel markasını yaratması için kişiye özel olarak tasarlanabilir. Bu özel eğitimde katılımcıyla birebir çalışılarak kendi hayat yolculuğundan hareketle güçlü ve geliştirilmeye açık yönleri belirlenir; kişisel değerleri ve ideallerinden hareketle bir amaç oluşturulur. Bu amaca uygun bir şekilde sahip olduğu yetenekleri ve yetkinlikleri değerlendirmesi gereken alanlar tartışılır. Son olarak katılımcının kişisel markasını geliştirirken dikkat etmesi gereken unsurlar aktarılır. NOT: Bu eğitim, bir kariyer koçluğu çalışması değildir.

Konuşmacı ve Eğitmenler

Berkant Avcı
Medina Turgul DDB, Marka Stratejisti
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Moderatör
  • Workshop