Marka Karakterlerini Anlamak

Analitik psikolojinin kurucusu sayılan Carl Gustav Jung’un, dolaylı olarak pazarlama iletişimi literatürüne kazandırdığı arketip teorisi, diğer adıyla marka karakteri, bir markanın iletişimini şekillendiren faktörlerin başında gelir. Marka karakteri, bir markanın hedef kitlesiyle temas ettiği her noktaya etki eder ve markaya istikrarlı bir duruş kazandırarak marka yönetimini kolaylaştırır. Bu anlamda marka karakteri, marka yöneticileri için bir rehber görevi görür. Bu eğitimde katılımcıların, arketip teorisinden başlayarak marka karakteri yaklaşımını derinlemesine anlamaları sağlanacak; her bir karakter, örnekler üzerinden ayrı ayrı incelenerek teorik bilgiler pekiştirilecektir.

Konuşmacı ve Eğitmenler

Berkant Avcı
Medina Turgul DDB, Marka Stratejisti
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Moderatör
  • Workshop