Marka Mimarisi ve Marka Evi Oluşturmak

Stratejik marka yönetiminin temel unsurlarından biri olan marka mimarisi, birden çok marka yöneten kurumların, sahip oldukları markaları en doğru şekilde konumlandırarak bir marka orkestrasyonu yaratmaları esasına dayanır. Bu eğitimde farklı marka ve/veya alt markalarla çalışan ya da aynı anda birden fazla markanın yönetiminden sorumlu olan pazarlama iletişimi profesyonellerine, marka mimarisi yaklaşımının teorik çerçevesinin yanı sıra, vakalar üzerinden farklı marka mimarisi modellerinin sahip olduğu işlevler aktarılacaktır.

Marka mimarisi yaklaşımının bir diğer unsuru olan ve literatürde marka çemberi, marka anahtarı gibi farklı isimler alabilen marka evi, markayı oluşturan marka inancı ve amacı, işlevsel ve duygusal fayda, tüketici ve kategori içgörüsü gibi ögeleri içerir. Marka stratejisinin tek sayfalık bir yapıda özetlenebilmesi açısından marka mimarisi, stratejik marka yönetimi için son derece önemlidir. Bu eğitimde marka evi geliştirmenin incelikleri katılımcılara aktarılırken vaka çalışmalarıyla marka evinin gerçek hayata nasıl uygulandığından bahsedilecektir.

Konuşmacı ve Eğitmenler

Berkant Avcı
Medina Turgul DDB, Marka Stratejisti
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Moderatör
  • Workshop