Prof. Oğuz Acar
Pazarlama ve İnovasyon Profesörü, King's College London
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Workshop

Oğuz A. Acar, King’s College London’da Pazarlama ve İnovasyon Profesörüdür. Aynı zamanda Harvard Üniversitesi’nin “Digital, Data, and Design Institute” bünyesinde Araştırmacı ve World Economic Forum’da Davranışsal Bilimler ve İnovasyon Uzmanıdır.

Profesör Acar, pazarlama, inovasyon ve yapay zeka alanındaki orijinal çalışmaları ve kanaat önderliği ile global ölçekte tanınmaktadır. Araştırmaları, dünyanın önde gelen akademik dergilerinde (Harvard Business Review, Journal of Management, Journal of Marketing Research, Psychological Science gibi) yayınlanmanın yanı sıra European Institute of Innovation & Technology ve British Academy dahil olmak üzere birçok kurumdan fon almıştır. Ayrıca dünyanın en prestijli akademik kitap serilerinden olan Oxford Handbook’tan kitabı basılmıştır.

Layık görüldüğü birçok ödül ve onur arasında “World’s Top 40 Business School Professors Under 40” arasında gösterilmek ve ‘Royal Society of Arts’a Fellow olarak davet edilmek bulunmaktadır. Aynı zamanda yayınları ve fikirleri BBC, Financial Times, Fortune, Forbes ve Scientific American gibi onlarca popüler dergi ve gazetede yer almıştır.

Profesör Acar, şu anda King’s College London’ın GenAI dönüşüm projelerini yönetmektedir. GenAI’nin eğitime dahil edilmesi için geliştirdiği yeni pedagojik model, Avustralya’dan Amerika’ya birçok yüksek öğretim kurumu tarafından benimsenmiştir. Bunun yanı sıra GenAI alanında şirketlere ve start-uplara danışmanlık yapmakta ve dünya genelinde birçok etkinliğe konuşmacı ve panelist olarak katılmaktadır.

Daha önce MIT ve New York Üniversitesi gibi kurumlarda da bulunan Profesör Acar, doktorasını Hollanda’da, Erasmus Üniversitesi’nde, lisans ve yüksek lisans eğitimini ise İstanbul Teknik Üniversitesi’nde tamamlamıştır.

Konular