Gülnur Tumbat
Pazarlama Profesörü
  • Keynote & Konuşmacı
  • Workshop

Lisans ve yuksek lisans egitimini ODTU’de tamamladi. Bilkent Universitesi’den MBA yaptiktan sonra Pazarlama/Tuketici Davranislari alaninda doktora yapak uzere Amerika’da University of Utah’a gitti.

Risk pazarlamasi ve risk tuketimi konularini calismak uzere 2004 yilinda Everest Nepal’deki ana kampinda 2 ay gecirdi. Kayak, ultra kosulari, tirmanis, dagcilik gibi faaliyetlerini araliksiz surduren sporcu kimligini de yaptigi arastirmalara ve islere entegre ederek akademik yayinlarinin yanisira, bunlari BBC, KelloggInsight, and Spectrum (Scientific American German Edition) gibi platformlara da yansitti.

2005ten beri Pazarlama Profesoru olarak calistigi San Francisco State University yaninda University of Utah, American University-Beirut, Universite de Nice-Sophia Antipolis-France, University of Innsbruck-Austria, Bahcesehir University-Istanbul&Silicon Valley, and Bogazici University-Istanbul gibi okullarda da duzenli olarak seminerler vermistir. Davranis bilimleri ve strateji odakli yaptigi danismanlik projelerinde Philips, SCA, and REI gibi markalarla calismistir. Mentorluk ve advisory board uyeligi sifatlariyla da cesitli startuplar ile ve Advertising Education Foundation, Swissnex, Ssilicon Valley Executive Education gibi organizasyonlar ile calismaktadir.

BrandVenture (Innsbruck), Women’s Emerging Leadership Forum (San Francisco), CMO Society (Istanbul) gibi organizasyonlarin etkinlerinde sunumlar yapmistir.

 

  • Risk Algısı ve Korku Yönetimi
  • Disiplin, Motivasyon ve Hedef Planlaması
  • Takım Dayanıklılığı ve Liderlik
  • Marka Konumlandırması
  • Stratejik Marka Yonetimi
  • Rekabet/Pazar Analizleri
  • Tüketim Akımları, Tahminler ve Öngörüler
  • Davranış Bilimleri

Konular