Berkant Avcı
Medina Turgul DDB, Marka Stratejisti
  • Eğitmen
  • Keynote & Konuşmacı
  • Moderatör
  • Workshop

Lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi İktisat Bölümü’nde tamamladı. Galatasaray Üniversitesi’nde pazarlama iletişimi alanında yüksek lisans yaptı. Reklamcılık kariyerine TBWA İstanbul’da stratejik planlamacı olarak başladı.

Farklı network ajanslarında onlarca yerel ve küresel marka ile çalışma fırsatı yakaladı. 2017-2020 yılları arasında Manajans J. Walter Thompson’ın stratejik planlama departmanına liderlik etti. MediaCat tarafından 2017 ve 2021 yıllarında “Yılın Stratejisti” seçildi. 2018’de “30 Yaş Altı 30 Yaratıcı” listesinde yer aldı. 2020’de Medina Turgul DDB’ye transfer oldu. Avcı’nın stratejik liderliğinde Medina Turgul DDB, 2022 yılında Türkiye’nin en yaratıcı ekiplerinden biri olarak gösterildi. 2023’te ajans, Küresel Effie Endeksi sonuçlarına göre “Avrupa’nın En Etkili 10. Ajansı” oldu. Kariyeri boyunca içinde yer aldığı çalışmalar, başta Cannes Lions ve Effie olmak üzere, ulusal ve uluslararası yarışmalardan sayısız ödül kazandı.

Avcı başta Brand Week Istanbul, Digital Age Tech Summit, Araştırma Zirvesi gibi itibarlı etkinlikler olmak üzere sayısız etkinlikte konuşmacı ve moderatör olarak yer aldı. Reklamcılık Vakfı’nın yönetim kurulunda görev yapan Avcı’nın Effie, Kristal Elma, Felis, Curious Felis, Baykuş Araştırma Ödülleri gibi yarışmalarda jüri üyelikleri bulunuyor.

    • Stratejik Marka Yönetimi
    • Marka & İletişim Stratejisi
    • Marka Amacı
    • Konumlandırma
    • Ürün/Hizmet Geliştirme Çalışmaları
    • Etkili Sunum Teknikleri
    • Tüketici, Reklam ve Pazarlama Trendleri
    • Nesiller ve Nesilsel Pazarlama Stratejileri

 

Konular